logo

Πολιτική Ακύρωσης & Επιστροφών

Σε κάθε αγορά στο https://www.culturalsociety.gr/eshop/ υποχρεούται να παραδώσει στους πελάτες του προϊόντα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα, σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα (νόμιμη εγγύηση). Η Εταιρεία δεν παρέχει καμία πρόσθετη (εμπορική) εγγύηση για τα Προϊόντα / Υπηρεσίες της και δεν αναλαμβάνει καμιάς μορφής ευθύνη ή υποχρέωση έναντι των πελατών της, πέραν της νόμιμης εγγύησης.

Όλα τα προϊόντα που σας αποστέλλουμε ελέγχονται προτού αποσταλούν και σφραγίζονται. Για την αποφυγή κάθε ταλαιπωρίας, παρακαλούμε να ελέγχετε προσεκτικά τα προϊόντα κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, ώστε να διαπιστώσετε την κατάσταση των προϊόντων που σας παραδίδονται και τυχόν εμφανή ελαττώματά τους. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε, ενημερώστε άμεσα την Εταιρεία εγγράφως στο e-mail info@peebe.gr, επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος στην κατάσταση που το παραλάβατε, ή εναλλακτικά επικοινωνήστε με τα γραφεία μας τηλεφωνικά στο 2310 551754.

ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

14.1. Ακύρωση/Διακοπή Συνδρομής

Στη περίπτωση που έχετε εξοφλήσει μία ετήσια συνδρομή και επιθυμείτε την ακύρωση της χωρίς να σας έχει αποσταλλεί κάποιο εκ των τευχών, η Εταιρεία θα σας επιστρέψει την συνολική αξία της συνδρομής σύμφωνα με τον τρόπο εξόφλησης. Στην περίπτωση που έχει ήδη αποσταλλεί ένα ή περισσότερα τεύχη, η συνδρομή δεν δύναται να ακυρωθεί για το έτος το οποίο έχετε εξοφλήσει.

14.2. Υποχρεώσεις Μερών κατά την ακύρωση συνδρομής

Αφού ενημερώσετε την Εταιρεία για την εκ μέρους σας άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης (ακύρωση ή διακοπή συνδρομής), η Εταιρεία θα σας επιστρέψει την αξία της συνδρομής. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει, εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώσατε για την πρόθεσή σας να υπαναχωρήσετε, με τα ίδια μέσα πληρωμής (π.χ. κάρτα ή τραπεζική κατάθεση) με εκείνα που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή της αγοράς σας. Δεν σας επιστρέφονται τυχόν τραπεζικά έξοδα που επιβαρυνθήκατε κατά την αρχική συναλλαγή σας.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ / ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

14.3. Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την εξ αποστάσεως (ηλεκτρονική) σύμβαση πώλησης με την Εταιρεία, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση, είτε ακυρώνοντας την παραγγελία σας, όταν δεν έχετε παραλάβει τα προϊόντα από το φυσικό κατάστημα ή δεν έχουν ήδη αποσταλεί από την Εταιρεία σε εσάς με εταιρεία ταχυμεταφορών, είτε επιστρέφοντας τα προϊόντα στην Εταιρεία, όταν τα έχετε ήδη παραλάβει, τηρώντας τη διαδικασία, τις προϋποθέσεις και τους όρους που προβλέπονται στο παρόν κεφάλαιο 15 «Πολιτική Επιστροφών» και τα επιμέρους άρθρα του (15.1, 15.2, 15.3). Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει τα προϊόντα, μπορείτε να υπαναχωρήσετε, εντός προθεσμίας επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που υποδείξατε απέκτησε τη φυσική κατοχή των προϊόντων. Στην ίδια προθεσμία οφείλετε να ενημερώσετε την Εταιρεία με τους ανωτέρω τρόπους επικοινωνίας.

14.4. Υποχρεώσεις Μερών κατά την Υπαναχώρηση

Αφού ενημερώσετε την Εταιρεία για την εκ μέρους σας άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης (ακύρωση παραγγελίας/ υπηρεσίας ή επιστροφή προϊόντων), η Εταιρεία θα σας επιστρέψει την αξία των προϊόντων / υπηρεσιών αφού αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής εφόσον υφίστανται. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει, εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώσατε για την πρόθεσή σας να υπαναχωρήσετε, με τα ίδια μέσα πληρωμής (π.χ. κάρτα ή τραπεζική κατάθεση) με εκείνα που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή της αγοράς σας. Δεν σας επιστρέφονται τυχόν τραπεζικά έξοδα που επιβαρυνθήκατε κατά την αρχική συναλλαγή σας. Υπογραμμίζεται ότι η Εταιρεία δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή των χρημάτων εωσότου λάβει πίσω τα προϊόντα.

Σε περίπτωση επιστροφής, πρέπει να παραδώσετε ή να αποστείλετε, με δική σας ευθύνη και δαπάνες (τυχόν έξοδα επιστροφής), τα προϊόντα στην Εταιρεία, οπωσδήποτε εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώσατε για την πρόθεσή σας να υπαναχωρήσετε. Έχετε την υποχρέωση να επιστρέψετε τα προϊόντα στην ίδια άριστη κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη αγοράς και κάθε άλλο έγγραφο, περιεχόμενο ή συσκευασία. Σημειώνεται ότι ευθύνεστε έναντι της Εταιρείας για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που προήλθε από χρήση άλλη πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.

14.5. Ειδικές Περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων

  • Διαφορετικό Προϊόν: Εάν εκ παραδρομής σας έχει παραδοθεί προϊόν διαφορετικό από το συμφωνηθέν, κατά είδος, ποσότητα ή με ελλείπεις ιδιότητες, παρακαλείστε να επικοινωνήστε άμεσα και να επιστρέψετε το προϊόν στην Εταιρεία, το οποίο θα αναλάβει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος και θα σας αποστείλει το συμφωνηθέν προϊόν με δωρεάν έξοδα αποστολής. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, ώστε να αντικατασταθεί, η Εταιρεία θα σας επιστρέψει τα χρήματα της αγοράς και τα έξοδα αποστολής.
  • Ελαττωματικό Προϊόν: Σε περίπτωση που σας παραδοθεί ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείστε να επικοινωνήστε άμεσα με την Εταιρεία και να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν καταβάλλοντας εξ ιδίων τα τυχόν έξοδα επιστροφής. Εάν διαπιστωθεί από την Εταιρεία ότι το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό, τότε η Εταιρεία θα το αντικαταστήσει και αποστείλει με δικά του έξοδα (αποστολής) το συμφωνηθέν προϊόν επιστρέφοντάς σας παράλληλα και τα έξοδα επιστροφής που επιβαρυνθήκατε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, ώστε να αντικατασταθεί, η Εταιρεία θα σας επιστρέψει τα χρήματα της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων εξόδων αποστολής κι επιστροφής.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φράγκων 6-8
54626 Θεσσαλονίκη
Τ 2310 551754
E info@peebe.gr